Заглавная страница Избранные статьи Случайная статья Познавательные статьи Новые добавления Обратная связь КАТЕГОРИИ: АрхеологияБиология Генетика География Информатика История Логика Маркетинг Математика Менеджмент Механика Педагогика Религия Социология Технологии Физика Философия Финансы Химия Экология ТОП 10 на сайте Приготовление дезинфицирующих растворов различной концентрацииТехника нижней прямой подачи мяча. Франко-прусская война (причины и последствия) Организация работы процедурного кабинета Смысловое и механическое запоминание, их место и роль в усвоении знаний Коммуникативные барьеры и пути их преодоления Обработка изделий медицинского назначения многократного применения Образцы текста публицистического стиля Четыре типа изменения баланса Задачи с ответами для Всероссийской олимпиады по праву Мы поможем в написании ваших работ! ЗНАЕТЕ ЛИ ВЫ?
Влияние общества на человека
Приготовление дезинфицирующих растворов различной концентрации Практические работы по географии для 6 класса Организация работы процедурного кабинета Изменения в неживой природе осенью Уборка процедурного кабинета Сольфеджио. Все правила по сольфеджио Балочные системы. Определение реакций опор и моментов защемления |
Кафедра телерепортерської майстерності
Пояснювальна записка до дипломної екранної роботи освітньо-кваліфікаційного рівня «бакалавр» на тему___________________________________________________________________________________________ ___________________________________________________________ ___________________________________________________________
Виконав: студент 4 курсу, групи ТР напряму підготовки (спеціальності) 6.020203 «Кіно-, телемистецтво»
_____________________________________________________________ (прізвище та ініціали) Керівник Коваленко Ю. Б.
Рецензент___________________________ (прізвище та ініціали)
Харків - 2014 року ЗМІСТ ВСТУП…………………………………………………………………………..3 РОЗДІЛ І ВИБІР ТЕМИ ТА МАТЕРІАЛУ ДЛЯ КВАЛІФІКАЦІЙНОЇ РОБОТИ……………………………………………………………………………….. 1.1 Мета екранної роботи………………………………………………. 1.2 Тема роботи………………………………………………………….. 1.3 Матеріал, на якому розроблено тематику ……………………….. РОЗДІЛ ІІ ДРАМАТУРГІЯ ТА ШЛЯХИ ЇЇ РЕАЛІЗАЦІЇ В ЕКРАННОМУ ДІЙСТВІ ………………………………………………………………………. 2.1 Режисерський аналіз літературної першооснови екранного твору 2.2 Творчий задум……………………………………………………….. 2.3 Принципи реалізації творчого задуму…………………………….. 2.4 Режисерський сценарій та операторська експлікація…………….. 2.5 Вимоги до якості (творчої та технічної) зображального ряду та способи їхнього досягнення…………………………………………………………. 2.6 Технічні засоби реалізації творчого задуму………………………… РОЗДІЛ ІІІ РЕЗУЛЬТАТИ РЕАЛІЗАЦІЇ ТВОРЧОГО ЗАДУМУ………….. 3.1 Естетична якість екранного твору…………………………………… 3.2 Технологія виробництва та її вплив на естетичну якість твору…… 3.3 Співвідношення результату та задуму………………………………. РОЗДІЛ ІV ТЕХНІКА БЕЗПЕКИ ТА ОХОРОНА ПРАЦІ НА ТЕЛЕВІЗІЙНОМУ ВИРОБНИЦТВІ……………………………………………………….. 4.1 Нормативна основа принципів безпеки життєдіяльності та охорони праці в Україні………………………………………………………………….. 4.2. Організаційна робота з охорони праці та безпеки життєдіяльності. 4.3. Правила експлуатації технічних засобів телебачення……………… 4.4. Обов’язки змінного експлуатаційно-технічного персоналу та режисерської бригади у процесі нормальної роботи обладнання………………..
ВИСНОВКИ……………………………………………………………………. СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ………………………………… ДОДАТКИ………………………………………………………………………..
ВСТУП Акутальність теми… Соціально-філософські протиріччя, які вирішує тема роботи…. Мета роботи… Завдання роботи… Цільова аудиторія роботи… РОЗДІЛ І ВИБІР ТЕМИ ТА МАТЕРІАЛУ ДЛЯ КВАЛІФІКАЦІЙНОЇ РОБОТИ Розширена заявка: Мета, тема, матеріал, інформація, обґрунтування вибору жанрово-видової форми… Жанрова основа драматургічного матеріалу… Візуальне вирішення задуму… Стиль візуального втілення… Художня концепція… Мета екранної роботи
Тема роботи
Матеріал, на якому розроблено тематику
РОЗДІЛ ІІ ДРАМАТУРГІЯ ТА ШЛЯХИ ЇЇ РЕАЛІЗАЦІЇ В ЕКРАННОМУ ДІЙСТВІ Опис творчого задуму, методи й прийоми роботи над візуальним матеріалом (спостереження, інтерв’ю, дослідження, експеримент тощо)… Режисерська розробка драматургічної структури: Тема, тип конфлікту, лінія розвитку конфлікту, подієва структура… Опис принципів: стилістика візуального втілення сценарної композиції… опис розкадровки… перелік звуко-зорових монтажних одиниць… зображально-монтажна композиція… Режисерський аналіз літературної першооснови екранного твору Творчий задум Принципи реалізації творчого задуму Режисерський сценарій та операторська експлікація
Эпизод №1 |
|||||||||||||||||||||
1. | 1,8сек. | Синхронный: Автор: Глядя на кованые изделия, удивляешься как уз тяжёлого металла, можно создать такую красоту. Но никто не представляет, сколько труда и усилий, вложено автором в создание шедевра.
| Панорама | Панорамой показаны кованые изделия: «Рог изобилия», «Пшеничные колосья», «Букет роз».
| Yiruma_-_First_Love_-_River_Flows_in_You | |||||||||||||||||
2. | 2 сек. | Панорама | ||||||||||||||||||||
3. | 2 сек. | Панорама | ||||||||||||||||||||
Эпизод № 2 | ||||||||||||||||||||||
4. | 8,8 сек. | Синхронный: Автор: А всю эту красоту изготавливает человек, такой легендарной профессии, как кузнец. | Панорама | Святослав Скидан, куёт в кузне изделие. | Интершум кузни |
creep | ||||||||||||||||
5. | 11 сек. | Синхронный:Святослав: Я ж сам по-себе художник. Ковка- это проявление моего творчества. По образованию, я в первую очередь художник. Ковка- это то… Ну это как люди рисуют карандашом, а я пытаюсь выразить это в металле. Звучит музыка. | Станичный кадр | Святослав сидит и говорит | ||||||||||||||||||
6. | 8сек. |
| Станичный кадр | Кованая «Креветка» |
creep | |||||||||||||||||
7. | 2 сек. | Кованая «Оса» | ||||||||||||||||||||
8. | 2сек. | Станичный кадр | Кованая пепельница |
| Поделиться: |
Читайте также:
Последнее изменение этой страницы: 2021-01-14; просмотров: 54; Нарушение авторского права страницы; Мы поможем в написании вашей работы!
infopedia.su Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Обратная связь - 3.16.76.227 (0.009 с.)