![]() Заглавная страница Избранные статьи Случайная статья Познавательные статьи Новые добавления Обратная связь КАТЕГОРИИ: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ТОП 10 на сайте Приготовление дезинфицирующих растворов различной концентрацииТехника нижней прямой подачи мяча. Франко-прусская война (причины и последствия) Организация работы процедурного кабинета Смысловое и механическое запоминание, их место и роль в усвоении знаний Коммуникативные барьеры и пути их преодоления Обработка изделий медицинского назначения многократного применения Образцы текста публицистического стиля Четыре типа изменения баланса Задачи с ответами для Всероссийской олимпиады по праву ![]() Мы поможем в написании ваших работ! ЗНАЕТЕ ЛИ ВЫ?
Влияние общества на человека
Приготовление дезинфицирующих растворов различной концентрации Практические работы по географии для 6 класса Организация работы процедурного кабинета Изменения в неживой природе осенью Уборка процедурного кабинета Сольфеджио. Все правила по сольфеджио Балочные системы. Определение реакций опор и моментов защемления |
За методом відносної сольмізації
УГОРСЬКОЇ МУЗИЧНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ КОНЦЕПЦІЇ
ПЛАН 1. Спільні та специфічні риси музичної освіти дітей на основі національного фольклору в Україні та в Угорщині. 2. Музичне виховання за релятивним методом в молодших класах: a) розвиток вокальних навичок; б) розвиток навичок читання та запису музики; в) музична творчість; г) імпровізаційні завдання для учнів; д) слухання музики.
Основна література 1. Живов Л. По системе Кодая / Советская музыка. – М.: Музыка, 1965.- № 2. Мартынов И.И. Литературно-научное наследие Кодая / В кн.: Кодай. Избранные статьи. – М.: Музыка, 1982. 3. Музыкальное воспитание в Венгрии / Ред.-сост. Л.Баренбойм. – М.: Советский композитор, 1983. 4. Тайнель Е. Музичне виховання за методом відносної сольмізації. Навчально-методичний посібник. – Дрогобич, 2001. Додаткова література 1. Антология венгерской поэзии. – М., 1952. 2. Вейс П. З. Кодай. Избранные статьи. – М.: Советский композитор, 1982. 3. Гордійчук М. Фольклор і фольклористика, збірка статей. – К.: Музична Україна, 1979.
Самостійне заняття № 2 ТЕМА: ЕЛЕМЕНТАРНЕ МУЗИЧНЕ ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ ЗА СИСТЕМОЮ К. ОРФА План 1. О «Шульверке» К.Орфа. 2. Ритмо-мелодичні вправи: a) ритмічні вправи; б) гра з використанням „ритмічних блоків”; в) супровід до заданої мелодії; г) супровід до декламації та співу дітей. 3. Мелодичні вправи: а) розміщення інструментів при грі дітей на штабшпілях; б) супровід пісень та п’єс; в) пісні на 2-х – 3-х штабелях та супровід до них; г) різні форми роботи у п’єсах та піснях; д) гра на блок флейті. 4. Елементарне рухове виховання: a) вправи на бистроту реакції; б) гімнастичні вправи; в) тренування рухів; г) ходіння; д) біг; е) стрибки, галоп, колихання; є) варіювання та сполучення рухів; ж) рухові ігри; з) елементарне імпровізування рухів. 5. Музичні інструменти: a) техніка гри на ударних інструментах; б) початок музикування; в) імпровізаційні та творчі вправи; г) розширення творчих вправ; д) методичне та ритмічне імпровізування; е) мажорний та мінорний звукоряд. Основна література 1.Холопова В.Н. Музыкальный ритм. – М.: Музика, 1980. 2.Шип С. Детское музыкальное творчество в динамике становлення личности // Проблемы музыкальной культуры: Сб.ст. – Вып.1. – К.: Муз.Україна, 1987.
3.Елементарное музыкальное воспитание по системе Карла Орфа / Ред.-сост. Л.Баренбойм. – М.: Сов.композитор, 1978. Додаткова література 1. Ветлугіна Н.О. Музичний розвиток дитини. – К.: Муз.Україна, 1978. 2.Выготский Л.С. Воображение и творчество в детском возрасте: Психологический очерк. – М.: Просвещение, 1996. 3. Горюнова Л. Развитие ребёнка как его жизнетворчество // Искусство в школе, 1993.
Питання для самоконтролю та самоперевірки.
1. Мета музичного виховання в болгарських школах. 2. Система музично-ритмічного виховання Е. Жака-Далькроза. 3. Музичне виховання К.Орфа. 4. Система музичного виховання З.Кодая. 5. Музичне виховання в Англії. 6. Музичне виховання в США. 7. Музичне виховання в Японії. 8. Що собою представляє евритміка за системою Е. Жака-Далькроза? 9. Дати характеристику елементарному інструментарію за системою К.Орфа. 10. Головні положення системи З.Кодая. 11. Дати характеристику методичному посібнику «Шульверк» К.Орфа, 12. Послідовність вивчення тем програми з музики з 1-го по 7-ий клас. 13. Значення хорового співу у методиці музичного виховання за системою З.Кодая. 14. Музичне виховання за релятивним методом у молодших класах загальноосвітньої школи (З.Кодай). 15. Музично-педагогічна концепція Д.Б.Кабалевського. 16. Музично-співоче виховання учнів за системою Д.Огородного. 17.Виховання музичного слуху (ладового та метро-ритмічного почуття). 18. Зміст, прийоми та організація роботи на уроці за системою Д.Огородного 19. Показати на прикладі художнє тактування. 20. Розкрити роботу по алгоритму з постановки голосу. 21. Продемонструвати ладо-вокальні жести за системою Д.Огородного. 22. Показати на прикладі вид діяльності: декламація з жестикуляцією.
|
|||||
Последнее изменение этой страницы: 2017-01-28; просмотров: 363; Нарушение авторского права страницы; Мы поможем в написании вашей работы! infopedia.su Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Обратная связь - 18.218.188.170 (0.009 с.) |