Заглавная страница Избранные статьи Случайная статья Познавательные статьи Новые добавления Обратная связь КАТЕГОРИИ: АрхеологияБиология Генетика География Информатика История Логика Маркетинг Математика Менеджмент Механика Педагогика Религия Социология Технологии Физика Философия Финансы Химия Экология ТОП 10 на сайте Приготовление дезинфицирующих растворов различной концентрацииТехника нижней прямой подачи мяча. Франко-прусская война (причины и последствия) Организация работы процедурного кабинета Смысловое и механическое запоминание, их место и роль в усвоении знаний Коммуникативные барьеры и пути их преодоления Обработка изделий медицинского назначения многократного применения Образцы текста публицистического стиля Четыре типа изменения баланса Задачи с ответами для Всероссийской олимпиады по праву Мы поможем в написании ваших работ! ЗНАЕТЕ ЛИ ВЫ?
Влияние общества на человека
Приготовление дезинфицирующих растворов различной концентрации Практические работы по географии для 6 класса Организация работы процедурного кабинета Изменения в неживой природе осенью Уборка процедурного кабинета Сольфеджио. Все правила по сольфеджио Балочные системы. Определение реакций опор и моментов защемления |
Оператор continue перериває тільки поточну ітерацію, тобто виконання буде продовжено з наступного ітерації циклу, а не вийде з циклу. ⇐ ПредыдущаяСтр 3 из 3
2) Гіперте́кст (англ. Hypertext) — текст для перегляду на комп'ютері, який містить зв'язки з іншими документами («гіперзв'язки» чи «гіперпосилання»); читач має змогу перейти до пов'язаних документів безпосередньо з вихідного (первинного) тексту, активізувавши посилання. Найпопулярнішим зразком гіпертексту є World Wide Web, у якому веб-оглядачпереміщує користувача з одного документу на інший, щойно той «натисне» на гіперпосилання. Посилання в даній мові розмітки можна розділити на зовнішні та внутрішні. Внутрішні посилання – посилання на різні об`єкти в одному документі, наприклад: посилання по абзацах великого об`єму тексту. Для цього ставимо в потрібному місці мітку: <a name=”history1”></a> і пишемо в потрібному місці посилання на дану мітку: <a href=”#history1” > To history 1!</a>. Також посилання можуть бути відносними: <a href=”../lessons/lesson1.html”> To lesson 1!</a>. Дєякі розширені посилання: <a href=”mailto:myFriend@mail.ru”>відправити лист другу</a> <a href=”callto:testzvon”>подзвонити другу</a> <a href=”ftp://sitename”>Перейти на фтп-ресурс..</a> Посилання на картинки, відео, аудіо-файли: <a href=”cars.avi”>переглянути відео</a> <a href=”rammstein(sone).mp3”>прослухати пісню</a> і ін. Білет 1) Цикл з передумовою — цикл, що виконується доки істинна деяка умова, вказана перед його початком. Ця умова перевіряється до початку виконання тіла циклу, тому тіло може бути не виконане жодного разу (якщо умова з початку хибна). У більшості процедурних мов програмування здійснюється за допомогою інструкції while, звідси його друга назва — while-цикл. While(умова) <тіло циклу> } 2) Внутрішні посилання – посилання на різні об`єкти в одному документі, наприклад: посилання по абзацах великого об`єму тексту. Для цього ставимо в потрібному місці мітку: <a name=”history1”></a> і пишемо в потрібному місці посилання на дану мітку: <a href=”#history1” > To history 1!</a>. Також можемо ставити посилання на мітки, які знаходяться в різних документах, для цього необхідно лише прописати відносну адресу. Білет Цикл з післяумовою — цикл, в якому умова перевіряється після виконання тіла циклу. Звідси випливає, що тіло циклу завжди виконується хоча б один раз. do { <тіло циклу> } while(<умова>) 2) При створенні сайтів розробники використовують таблиці, це потрібно для організації структури сайту: «шапка сайту», «футер», ліві та праві колонки. Верстка буває двох типів: таблична та блочна (теги div). В наш час здебільшого використовується блочна верстка для організації структури сайту, після розподілення сайту на блоки, кожному з них надається відповідне оформлення. Приклад таблиці - 3-колонки та 3 рядки:
<table width="200" border="1" cellpadding="0" cellspacing="0" align="center"> <th> <td> </td> <td> </td> <td> </td> </th> <tr> <td> </td> <td> </td> <td> </td> </tr> <tr> <td> </td> <td> </td> <td> </td> </tr> </table> Білет 1) Функції призначені для полегшення роботи програміста, наприклад якщо нам необхідно використовувати один і той-же код багато разів, то для зручності ми «запихаємо» його в функцію. Функції є двох типів: користувацькі (ті що ми пишемо), та стандартні функції ядра C# (різні математичні,для виведення повідомлень, для конвертації даних і багато інших). Приклад користувацької функції, яка виведе ім`я та кількість років: public void func_hello(string a, double b) //оголошення функції { label3.Text = " Hello " + a +"!! " + " you " + b; //тіло функції }
func_hello("Ruslan",19); // виклик функції, тобто ми передаємо параметри функції, цей код ми можемо використовувати безліч разів змінюючи параметри.. 2) <table width="200" border="1" cellspacing="0"> <tr> <td rowspan="2"> </td><td> </td><td> </td> </tr> <tr> <td> </td><td> </td> </tr> <tr> <td> </td><td colspan="2"> </td> </tr> </table> Білет 1) Масив - це структура даних, що містить кілька змінних одного типу. Масив оголошується наступним чином: type[] arrayName;У наступному прикладі показано створення одновимірних, багатовимірних масивів і масивів масивів. 2) // Declare a single-dimensional array 3) int[] array1 = new int[5]; 4) 5) // Declare and set array element values 6) int[] array2 = new int[] { 1, 3, 5, 7, 9 }; 7) 8) // Alternative syntax 9) int[] array3 = { 1, 2, 3, 4, 5, 6 }; 10) 11) // Declare a two dimensional array 12) int[,] multiDimensionalArray1 = new int[2, 3]; 13) 14) // Declare and set array element values 15) int[,] multiDimensionalArray2 = { { 1, 2, 3 }, { 4, 5, 6 } };
16) 17) // Declare a jagged array 18) int[][] jaggedArray = new int[6][]; 19) 20) // Set the values of the first array in the jagged array structure 21) jaggedArray[0] = new int[4] { 1, 2, 3, 4 }; Якщо кінцеве значення задано константним виразом, то число елементів масиву відомо в момент його оголошення і йому може бути виділена пам'ять ще на етапі трансляції. Такі масиви називаються статичними. Якщо ж кінцеве значення залежать від змінної, то такий масив називають динамічним, оскільки пам'ять йому може бути відведена лише динамічно в процесі виконання програми, коли стають відомими значення відповідних змінних. Масиву, як правило, виділяється безперервна область пам'яті. 2. <table height="200" width="200" border="3" cellpadding="3" cellspacing="1"> <tr> <td bgcolor="#0000FF" align="center" rowspan="2">Hello!</td><td>World</td><td>PHP!</td> </tr> <tr> <td>Ruslan</td><td>Java</td> </tr> <tr> <td>CSS</td><td colspan="2">HTML</td> </tr> </table>
Білет 1) Принтер призначений для створення твердих копій документів. Як правило, дані виводяться на паперовий носій. До найкращих виробників принтерів відносяться: Epson, Hewlett Packard, Canon, Lexmark, Oki Data, Xerox, Citizen, Panasonic, Samsung та Apple. Продукцією яких є безліч моделей принтерів: Canon i-SENSYS MF4410, HP LaserJet Pro P1102w, HP LaserJet P1102, Canon i-SENSYS MF3010, Samsung ML-2165, Xerox WorkCentre 3045NI та багато інших. 2) Каскадні таблиці стилів (css) призначені для задання візуального оформлення веб-сторінки. При користуванні даними таблицями стилів слід також звертати увагу на кросбраузерність відображення, тому, що кожен браузер інтерпретує код по-своєму. Маємо три варіанти задання css-стилів для html-документу: Найбільший пріоритет має задання стилів напряму в html-тегах - <p style=”clolr:red; background-color:green;”>Довільний текст</p>. На другому місці по пріоритетності є прописування стилів в контейнері заголовків <head>: <style type=”text/css”> Перелік css-параметрів <style>. На третьому місці по пріоритетності є спосіб задання стилів через підключення як окремий документ з розширенням.css. Для цього необхідно прописати в контейнері заголовків рядок: <link rel=”stylesheet” type=”text/css” href=”../css/style.css”>.
Білет 1) Монітор - це пристрій, який перетворює електричні сигнали комп’ютера у візуальне зображення. Основні параметри моніторів: розмір екрана,розмір видимої області,роздільна здатність,крок точки,частота. На сьогоднішній день існує дуже багато виробників моніторів: Dell, Asus, Sony, Acer, Samsung та багато інших. Їх продукція: Dell UltraSharp, Asus VS229HR, LG Electronics та безліч інших.
2) Перевизначення html-тегів може відбуватись безпосередньо в самих тегах та селекторах вибору. Для того щоб створити новий клас необхідно в тезі html прописати ключове слово class=”ім`я класу”, після чого в css визначаємо стилі для даного класу наприклад: <p class=”content”>Hello,world!</p> <style type=”text/css”>.content{color:red;font-size:12px;}</style> Білет 1) Системна або материнська плата призначена для об`єднання всіх важливих компонентів системного блоку, материнські плати також класифікують по форм-фактору. Основні компоненти материнської плати: 1. Сокет - роз'єм, в який при складанні комп'ютера монтується (вставляється) центральний процесор, після чого на останній кріпиться спеціальний «холодильник» і вентилятор (кулер). 2. Північний міст (северный)- одна зі складових чіпсета, який серйозно впливає на розширення systemboard, та й на продуктивність комп'ютера взагалі. 3. Південний міст (южный) - на системних платах від Intel південний міст називається ICH (I / O Controller Hub). На південний міст кладеться відповідальність за передачу даних між такими портами як USB, оптичними приводами і жорстким диском, крім того, південний міст відповідає за пристрої введення: клавіатуру, мишу. 4. Слот для оперативної пам'яті - як Ви вже зрозуміли, безпосередньо в даний роз'єм встановлюються модулі з оперативною пам'яттю (RAM). Зараз все більшу популярність набирає пам'ять DDR3, але при цьому DDR2 ще використовується, що називається «щосили». 5. Слот PCI-Express - призначений для установки відеокарти. Якщо Ваша відеокарта обладнана двома такими портами, і Ви жити не можете без захоплюючих 3D-ігор, то можете задуматися про технології SLI або Crossfire, це говорить про те, що Ви можете встановити собі на комп'ютер відразу декілька відеокарт, після чого робота з графікою стане для Вас найбільш спокійним і невимушеним заняттям. 6. Слот PCI (Peripheral Component Interconnect) - якщо перекласти назву даного слота, то ми отримаємо «роз'єм для підключення (встановлення) периферійних пристроїв». Даний роз'єм призначений для підключення різних карт розширення: мережеві та звукові карти, модеми і так далі. Це вже застарілий компонент, який витісняється слотами PCI-Express, однак на материнських картах зазвичай присутні і той і інший. 7. Аудіоконтролер - компонент, «за умовчанням» встановлений на системну плату її виробником. Для того, щоб просто послухати ввечері в будинку музику даного компонента цілком достатньо, проте, для професійної обробки музики її не вистачить і потрібно установка додаткової звукової карти і ще низки спеціальних компонентів.
На сьогоднішній день існує багато виробників системних плат:ASRock, Asus, Biostar, Intel, MSI та інші. (Asus P8B75-V, Asus P8Z77-V LX, MSI Z77A-G43, Gigabyte GA-F2A85XM-D3H, Gigabyte GA-B75-D3V, ASRock 970DE3/U3S3). 2) Форматування посилань в css моде відбуватись безпосередньо в тезі посилання <a href=”vk.com” style=”color:blue; text-decoration:none;”>Вконтакте</a>, а також за допомогою селекторів вибору: body a{color:red;}// задання кольору для всіх посилань в документі; .ref a {color:red;}// задання посилань кольору в класі «ref»; #reff a{color:red;}// задання посилань кольору в ідентифікаторі «reff»; Також маємо змогу встановити параметри посилань при наведенні на них курсору: a:hover{color:#ffffff;}// при наведенні; a:visited{color:#cccccc;text-decoration:none;}// відвідані посилання; a:active{color:#0000; text-decoration:underline;}// при натисненні; Білет 1) Комп'ю́терна мере́жа — система зв'язку між двома чи більше комп'ютерами. У ширшому розумінні комп'ютерна мережа (КМ) — це система зв'язку через кабельне чи повітрянесередовище, самі комп'ютери різного функціонального призначення і мережеве обладнання. Для передачі інформації можуть бути використані різні фізичні явища, як правило — різні види електричних сигналів чи електромагнітного випромінювання. Середовищами передавання у комп'ютерних мережах можуть бути телефонні кабелі, та спеціальні мережеві кабелі:коаксіальні кабелі, виті пари, волоконно-оптичні кабелі, радіохвилі, світлові сигнали. Проміжне місце між централізованими і розподіленими мережами посідають мережі із серверами. Клієнт — це комп'ютер користувача, який здійснює запит, сервер - комп'ютер, що обробляє цей запит і відповідає на нього. У одноранговій мережі всі комп'ютери рівноправні: немає ієрархії серед комп'ютерів і немає виділеного (англ. dedicated) сервера. Звичайно, кожен комп'ютер функціонує і як клієнт, і як сервер — інакше кажучи, немає окремого комп'ютера, відповідального за всю мережу. Користувачі самі вирішують, які дані на своєму комп'ютері зробити доступними по мережі. Мережі з виділеним сервером або мережі типу «клієнт / сервер» спираються на спеціалізовані комп'ютери, звані серверами, що представляють собою централізовані сховища мережевих ресурсів і об'єднуючими централізоване забезпечення безпеки і управління доступом. Мереже́вий протоко́л в комп'ютерних мережах — заснований на стандартах набір правил, що визначає принципи взаємодії комп'ютерів в мережі. Ethernet - пакетна технологія передачі даних переважно локальних комп'ютерних мереж. 2) <style type="text/css"> body table{ font-family:Georgia, "Times New Roman", Times, serif; font-size:24px; color:#F00; background-color:#0F0; font-style:oblique; font-weight:bold; } </style> Білет 1) Всі комп'ютери однорангової мережі равноправні. Будь-який користувач мережі може дістати доступ до даних, що зберігаються на будь-якому комп'ютері. Однорангові мережі можуть бути організовані за допомогою таких операційних систем, як Windows'3.11, Novell Netware Lite. Вказані програми працюють як з DOS, так і з Windows. Однорангові мережі можуть бути організовані також на базі всіх сучасних 32-розрядних операційних систем і деяких інших.
Переваги однорангових мереж: 1. найбільш прості в установці і експлуатації. 2. операційні системи DOS і Windows володіють всіма необхідними функціями, що дозволяють будувати однорангову мережу. Недолік: в умовах однорангових мереж утруднено рішення питань захисту інформації. Тому такий спосіб організації мережі використовується для мереж з невеликою кількістю комп'ютерів. 2) background-image:url(../images/img1.jpg); background-repeat:no-repeat; background-position:center; Білет 1) У мережах типу клієнт-сервер є один (або декілька) головних комп'ютерів - серверів. Сервери використовуються для зберігання всієї інформації в мережі, а також для її обробки. В якості достоїнств такої моделі слід виділити: висока швидкодія мережі; наявність єдиної інформаційної бази; наявність єдиної системи безпеки. Проте у даної моделі є й недоліки. Головний недолік полягає в тому, що вартість створення мережі типу клієнт-сервер значною вище, за рахунок необхідності купувати спеціальний сервер. Також до недоліків можна віднести і наявність додаткової потреби в обслуговуючому персоналі - адміністратора мережі. 2) text-align:center; //вирівнювання тексту – по-центру text-decoration:line-through; //форматування тексту - закреслений text-transform:lowercase; // трансформація тексту – усі букви маленькі (нижній регістр) letter-spacing:5px; //відступ між буквами – 5 пікселів word-spacing:10px; // відступ між словами - 10 пкс line-height:30px; висота рядка – 30 пкс
|
|||||||||
Последнее изменение этой страницы: 2017-01-24; просмотров: 239; Нарушение авторского права страницы; Мы поможем в написании вашей работы! infopedia.su Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Обратная связь - 3.145.78.56 (0.053 с.) |