![]() Заглавная страница Избранные статьи Случайная статья Познавательные статьи Новые добавления Обратная связь КАТЕГОРИИ: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ТОП 10 на сайте Приготовление дезинфицирующих растворов различной концентрацииТехника нижней прямой подачи мяча. Франко-прусская война (причины и последствия) Организация работы процедурного кабинета Смысловое и механическое запоминание, их место и роль в усвоении знаний Коммуникативные барьеры и пути их преодоления Обработка изделий медицинского назначения многократного применения Образцы текста публицистического стиля Четыре типа изменения баланса Задачи с ответами для Всероссийской олимпиады по праву ![]() Мы поможем в написании ваших работ! ЗНАЕТЕ ЛИ ВЫ?
Влияние общества на человека
Приготовление дезинфицирующих растворов различной концентрации Практические работы по географии для 6 класса Организация работы процедурного кабинета Изменения в неживой природе осенью Уборка процедурного кабинета Сольфеджио. Все правила по сольфеджио Балочные системы. Определение реакций опор и моментов защемления |
Обгрунтування вибраної мови програмування
Мова програмування C # об'єднала кращі риси цілого ряду попередників. Крім гілки мов BC-C + +, необхідно вказати ще кілька знакових для нашого часу мов програмування, а саме, Java і Visual Basic. Перелічимо найбільш характерні риси подібності мов програмування C # і Java. Перш за все, обидві мови належать до категорії об'єктно-орієнтованих і припускають єдиність наслідування. Іншими важливими особливостями, які зближують мови програмування C # і Java, є механізми інтерфейсів, обробки виняткових ситуацій, а також процесів або "ниток" (threads). "Збірка сміття" і простору імен реалізовані у цих двох мовах подібним чином. Обидві мови програмування характеризуються сильною (суворою) типізацією та динамічним завантаженням коду при виконанні програми. Від свого прямого попередника, мови програмування C + +, мовою C # успадковані наступні механізми: "перевантажені" оператори, небезпечні арифметичні операції з плаваючою точкою, а також ряд інших особливостей синтаксису. Незважаючи на те, що цілий ряд конструктивних синтаксичних механізмів і особливостей реалізації успадкований мовою програмування C # від прабатьків (C + +, Visual Basic і Java), можливості цієї нової мови програмування не обмежуються сумою можливостей його історичних попередників. До числа принципово важливих рішень, які реалізовані корпорацією Microsoft у мові програмування C #, можна віднести наступні:
Програма на C # може складатися як з одного, так і з декількох файлів, що містять вихідний текст на мові програмування C #. Кожен такий файл має розширення.CS. Будь-який файл з вихідним текстом на мові програмування C # може як містити простор імен, так і не містити їх. Нарешті, кожне простір імен може як містити опис класів (одного або декількох), так і не містити. Мова програмування C# покликана практично реалізувати компонентно-орієнтований підхід до програмування, який спричиняє меншу машинно-архітектурну залежність результуючого програмного коду, більш гнучку, переносимість та легкість повторного використання (фрагментів) програм. Принципово важливою відмінністю від попередників є початкова орієнтація на безпеку коду (що особливо помітно в порівнянні з мовами C і C + +). Уніфікована, максимально близька за масштабом і гнучкістю до Common Type System, прийнятої в Microsoft. NET, система типізації є важливою перевагою мови C #. Мова програмування C # є "рідним" для створення додатків в середовищі Microsoft. NET, оскільки найбільш тісно і ефективно інтегрована з нею. Об'єднання кращих ідей сучасних мов програмування (Java, C + +, Visual Basic і ін) робить мову C # не просто сумою їх достоїнств, а мовою програмування нового покоління. Розробка утиліти 3.1. Вибір технології програмування Для розробки утиліти ми використаємо один із класів WMI і конструктор ManagementObjectSearcher(). Використання класу WMI Windows Management Instrumentation (WMI) - це інструментарій керування Windows. Якщо говорити більш розгорнуто, то WMI - це одна з базових технологій для централізованого управління і стеження за роботою різних частин комп'ютерної інфраструктури під управлінням платформи Windows. Для того, щоб отримати доступ до властивостей підключених пристроїв нам потрібно якось доступитись до одного із класів WMI, а саме до класу WIN32. Клас WIN32 - моніторинг та управління апаратної системи і їх особливості. Як правило, ці класи розташовані в кореневому \ cimv2 простору імен WMI. У цьому класі міститься інформація про всі внутрішні і зовнішні пристрої, драйвера, встановлені програми та інше. За допомогою виклику АРІ-функцій можна доступитись до інформації відповідних пристроїв.
Звичайно, можна витягати інформацію кожної групи пристроїв окремо, але тоді код буде великим та не зрозумілим а користувачу важко буде знайти потрібний пристрій серед безлічі системних назв. Тим більше, запит інформації відповідного пристрою не гарантує що він підключений до комп’ютера. У WIN32 міститься клас Win32_PnPEntity. Тут відображаються властивості всіх підключених і працюючих пристроїв. Властивості цих пристроїв містяться у вигляді записів в диспетчері пристроїв, що розташований на панелі управління. Набагато простіше і вигідніше використати цей клас для моніторингу пристроїв.
|
||||||
Последнее изменение этой страницы: 2016-07-11; просмотров: 295; Нарушение авторского права страницы; Мы поможем в написании вашей работы! infopedia.su Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Обратная связь - 18.118.226.157 (0.006 с.) |