Заглавная страница Избранные статьи Случайная статья Познавательные статьи Новые добавления Обратная связь КАТЕГОРИИ: АрхеологияБиология Генетика География Информатика История Логика Маркетинг Математика Менеджмент Механика Педагогика Религия Социология Технологии Физика Философия Финансы Химия Экология ТОП 10 на сайте Приготовление дезинфицирующих растворов различной концентрацииТехника нижней прямой подачи мяча. Франко-прусская война (причины и последствия) Организация работы процедурного кабинета Смысловое и механическое запоминание, их место и роль в усвоении знаний Коммуникативные барьеры и пути их преодоления Обработка изделий медицинского назначения многократного применения Образцы текста публицистического стиля Четыре типа изменения баланса Задачи с ответами для Всероссийской олимпиады по праву Мы поможем в написании ваших работ! ЗНАЕТЕ ЛИ ВЫ?
Влияние общества на человека
Приготовление дезинфицирующих растворов различной концентрации Практические работы по географии для 6 класса Организация работы процедурного кабинета Изменения в неживой природе осенью Уборка процедурного кабинета Сольфеджио. Все правила по сольфеджио Балочные системы. Определение реакций опор и моментов защемления |
Соборное послание Иаковле, зачало 57А.
Бра́тие, о́браз приими́те злострада́ния и долготерпе́ния, проро́ки, и́же глаго́лаша и́менем Госпо́дним. Се блажи́м терпя́щыя. Терпе́ние И́овле слы́шасте и кончи́ну Госпо́дню ви́десте, я́ко многоми́лостив есть Госпо́дь и щедр. Пре́жде же всех, бра́тие моя́, не клени́теся ни не́бом, ни земле́ю, ни ино́ю ко́ею кля́твою, бу́ди же вам е́же ей, ей, и е́же ни, ни, да не в лицеме́рие впаде́те. Злостра́ждет ли кто в вас, да моли́тву де́ет; благоду́шствует ли кто, да пое́т. Боли́т ли кто в вас, да призове́т пресви́теры Церко́вныя, и да моли́тву сотворя́т над ним, пома́завше его́ еле́ем во и́мя Госпо́дне, и моли́тва ве́ры спасе́т боля́щаго, и воздви́гнет его́ Госпо́дь, и а́ще грехи́ бу́дет сотвори́л, отпу́стятся ему́. Испове́дайте у́бо друг дру́гу согреше́ния и моли́теся друг за дру́га, я́ко да исцеле́ете: мно́го бо мо́жет моли́тва пра́веднаго поспешеству́ема. Илия́ челове́к бе подобостра́стен нам, и моли́твою помоли́ся, да не бу́дет дождь, и не одожди́ по земли́ ле́та три и ме́сяц шесть. И па́ки помоли́ся, и не́бо дождь даде́, и земля́ прозябе́ плод свой. Бра́тие, а́ще кто в вас заблу́дит от пути́ и́стины, и обрати́т кто его́, да весть, я́ко обрати́вый гре́шника от заблужде́ния пути́ его́ спасе́т ду́шу от сме́рти и покры́ет мно́жество грехо́в. Иак 5:10–20 Аллилуия, глас 4: Моисе́й и Ааро́н во иере́ех Его́ и Саму́ил в призыва́ющих И́мя Его́. Евангелие от Луки, зачало 14. Во вре́мя о́но, дивля́хуся наро́ди о словесе́х благода́ти, исходя́щих из уст Иису́совых, и глаго́лаху: не Сей ли есть сын Ио́сифов? И рече́ к ним: вся́ко рече́те Ми при́тчу сию́, врачу́, исцели́ся сам, ели́ка слы́шахом бы́вшая в Капернау́ме, сотвори́ и зде, во оте́чествии Свое́м. Рече́ же: ами́нь, глаго́лю вам, я́ко ни кото́рый проро́к прия́тен есть во оте́чествии свое́м. Пои́стинне же глаго́лю вам: мно́ги вдови́цы бе́ша во дни Илиины́ во Изра́или, егда́ заключи́ся не́бо три ле́та и ме́сяц шесть, я́ко бысть глад вели́к по всей земли́. И ни ко еди́ней их по́слан бысть Илия́, то́кмо в Саре́пту Сидо́нскую к жене́ вдови́це. И мно́зи прокаже́ни бе́ху при Елиссе́и проро́це во Изра́или, и ни еди́н же от них очи́стися, то́кмо Неема́н Сириани́н. И испо́лнишася вси я́рости в со́нмищи, слы́шавшии сия́. И воста́вше изгна́ша Его́ вон из гра́да, и ведо́ша Его́ до верху́ горы́, на не́йже град их со́здан бя́ше, да бы́ша Его́ низри́нули. Он же проше́д посреде́ их, идя́ше.
Лк 4:22–30 Причастен: В па́мять ве́чную бу́дет пра́ведник, / от слу́ха зла не убои́тся. / Аллилу́иа, трижды.
В оглавление. Месяца июля в 27-й день СВЯТАГО ВЕЛИКОМУЧЕНИКА НА МАЛЕЙ ВЕЧЕРНИ На Го́споди, воззва́х: стихиры, глас 1: Стеце́мся ве́рою и любо́вию / и по до́лгу восхва́лим страстоте́рпца Пантелеи́мона, / ю́ности обузда́теля, в ста́рости жезл, / в боле́знех засту́пника, безсре́бреника цели́теля, / ни́щих обогати́теля, в благоше́ствиих до́браго води́теля, / в мо́ри ко́рмчию, во́инов побо́рника тве́рдаго. / Моля́щеся, си́це рцем: / о пресла́вне великому́чениче Пантелеи́моне, / предвари́, и изми́ от вся́кия ну́жды и боле́зни, / и спаси́ притека́ющия к тебе́ моли́твами твои́ми. Страстоте́рпче Пантелеи́моне прехва́льне, / от Христо́вы любве́ ни огнь, ни ра́ны, ни меч, / ни и́ны му́ки разлучи́ти тя возмого́ша, / но, му́жески став в Христо́вом испове́дании посреде́ мучи́телей, / пострада́л еси́, Богому́дре, до конца́ / и ны́не, венцено́сец, лику́я на Небесе́х, / приле́жно моли́ся о душа́х на́ших. Да ра́дуются собо́ри ве́рных по всей земли́ / в пра́зднственный день па́мяти / страстоте́рпца Христо́ва Пантелеи́мона, / страсть прие́мшаго / за И́же страсть кре́стную претерпе́вшаго, Царя́ Христа́, / и горды́ню безбо́жных низложи́вшаго де́рзостно, / его́же мо́лим приле́жно / во дворы́ ра́йския дости́гнути / ве́рою творя́щим па́мять его́.
До́бляго страда́льца Пантелеи́мона, / по благоче́стии до́бре подвиза́вшася, / прииди́те, лю́дие, воспои́м, глаго́люще: / ра́дуйся, тве́рдый ве́ры побо́рниче; / ра́дуйся, Христа́ име́вый в себе́, я́коже Па́вел; / ра́дуйся, пла́вающих небу́рное приста́нище; / ра́дуйся, на́ша похвало́ / и Це́ркви ве́рных ра́дование. Слава, глас 2: Возсия́ днесь сла́вная па́мять твоя́, / Пантелеи́моне многострада́льне, / созыва́ющи нас, празднолю́бцев, / на хвалу́ и сла́ву Христу́ Бо́гу на́шему, / в тебе́ исто́чник чуде́с нам я́вльшему. / Те́мже, притека́юще к честны́м моще́м твои́м, / исцеле́ний дарова́ния прие́млем, / венча́вшаго тебе́ Спа́са Христа́ / непреста́нно сла́вяще. И ныне, Богородичен: Спаси́ от бед рабы́ Твоя́, Богоро́дице Де́во, / я́ко вси по Бо́зе к Тебе́ прибега́ем, / я́ко к неруши́мей стене́ и предста́тельству. На стиховне стихиры, глас 2. Благоче́стие возлюби́в, / му́чениче, ма́терне, / избежа́в же му́жески / оте́ческаго преще́ния, / Христу́ Бо́гу после́довал еси́. Стих: Пра́ведник, я́ко фи́нике, процвете́т, / и, я́ко кедр, и́же в Лива́не, умно́жится. Возсия́л еси́ нам / от Никомиди́и, / я́ко со́лнце, преблаже́нне, / прогоня́я тьму ми́ра / заря́ми чуде́с твои́х. Стих: Насажде́ни в дому́ Госпо́дни, / во дво́рех Бо́га на́шего процвету́т. Просла́ви твою́, Богому́дре, / в конце́х ми́ра / па́мять Христо́с, / Того́ бо жела́я, / кровь твою́ излия́л еси́. Слава, глас и подобен тойже: Добро́то страда́льцев, / благоле́пие му́чеников, / правосла́вных храни́телю, / приими́ ны́не хвалу́ / ве́рою сла́вящих тя. И ныне, Богородичен: Горе́ святы́х ли́цы, / Богоро́дице Де́во, / пою́т Тя с до́льными, / сла́вяще непреста́нно / рождество́ Твое́, Пречи́стая. Тропарь, глас 3: Страстоте́рпче святы́й и целе́бниче Пантелеи́моне, / моли́ Ми́лостиваго Бо́га, / да прегреше́ний оставле́ние / пода́ст душа́м на́шим. НА ВЕЛИЦЕЙ ВЕЧЕРНИ На Го́споди, воззва́х: стихиры, глас 4. И́же по достоя́нию / зван быв Пантелеи́мон, / егда́ человеколю́бное всем просте́рл еси́ душ попече́ние, / и теле́с исцеле́ние показу́я, / тогда́ тезоиме́нным зва́нием обогати́лся еси́, / доброде́тели воздая́ние / и благоче́стия возме́здие, му́чениче, обре́т, / венцено́сец и непобеди́м во́ин я́влься / Христа́ Бо́га на́шего. / Его́же моли́ спасти́ и просвети́ти ду́ши на́ша. (2) И́же от невеще́ственных исто́чник Спаси́теля / Боже́ственных исцеле́ний при́сно благода́ть почерпа́я, / и бога́тно излива́я, / и подава́я приступа́ющим к тебе́, всеблаже́нне, / всех сла́вное твое́ и всесвяще́нное / и светоно́сное торжество́ ве́рно соверша́ющих, / благода́тию Боже́ственною сих озари́. / Богоподо́бным пома́зан именова́нием, / я́ве и бла́гостию, / е́йже моли́ всем дарова́тися, пою́щим тя. (2)
Му́ками мно́гими искуси́ся / твоя́ ны́не огнепа́льная любо́вь / ко е́же су́щему жела́нию, / мо́рем и огне́м зави́стно бори́м. / Те́мже, злонача́льнаго испрове́рг, / живоно́сное де́йство Уте́шителя / я́ве прия́т богатода́тельное. / Е́юже и жи́ва пресла́вно уме́ршаго, / Богому́дре, показа́л еси́, / и разли́чная исцеле́ния соде́лал еси́, преблаже́нне. Ины стихиры, глас 2. Самогласны: Анатолиево: Безме́здно благода́ть дае́ши челове́ком, / Пантелеи́моне му́чениче сла́вне, / и ду́хи отго́ниши призыва́нием Христо́вым, / и слепы́м ви́дети да́руеши, / я́ко Того́ уго́дник и́скренний; / но моли́, врачу́ всеблаже́нне, / дарова́ти ми́ру мир тверд / и тя лю́бящим ве́лию ми́лость. Ма́тере благочести́выя возжела́л еси́ ве́ру, / о́тчее испра́вил еси́ нече́стие: / Ермола́я бо утве́рждься уче́нии, / сим и Креще́ние соверши́л еси́, / Пантелеи́моне му́чениче сла́вне. / Ми́лостиваго Бо́га, / неду́гующих врачу́ и страсте́й отгони́телю, / моли́ изба́витися от напа́стей / ве́рою творя́щим пречестну́ю па́мять твою́. Отри́нул еси́ пре́лесть отца́, всесла́вне, / и словеса́ ма́терня смы́сленно прие́мь, / па́че зла́та плод прине́сл еси́ по Госпо́дню гла́су / и врач изря́ден яви́лся еси́, / Пантелеи́моне, му́чениче сла́вне, / ше́ствуя же благода́ти путе́м, / обре́л еси́ лежа́ща ни́зу младе́нца, ехи́дною угрызе́на, / и к Бо́гу моли́тву сотвори́в, и приле́жно помоли́вся, / а́бие о́трока воскреси́л еси́ / и зве́ря растерза́л еси́. / Те́мже помина́й нас, ве́рою творя́щих твою́ па́мять, / я́ко да обря́щем ми́лость в День Су́дный. Слава, глас 6. Византиево: Возсия́ днесь честна́я па́мять безсре́бреника, / ве́рныя созыва́ющи на трапе́зу та́йную, / и к торжеству́ пра́зднственному водя́щи празднолю́бных составле́ния, / наста́ бо ны́не нам чудоде́йственный врач, / неду́ги всем исцеля́яй, / Пантелеи́мон, тве́рдый страда́лец, / и мо́лится приле́жно Го́сподеви / спасти́ся душа́м на́шим.
И ныне, Богородичен: Кто Тебе́ не ублажи́т, Пресвята́я Де́во; / кто ли не воспое́т Твоего́ Пречи́стаго Рождества́; / безле́тно бо от Отца́ возсия́вый Сын Единоро́дный, / То́йже от Тебе́, Чи́стыя, про́йде, / неизрече́нно вопло́щься, / естество́м Бог Сый, / и естество́м быв Челове́к нас ра́ди; / не во двою́ лицу́ разделя́емый, / но во двою́ естеству́ / несли́тно познава́емый. / Того́ моли́, Чи́стая Всеблаже́нная, / поми́ловатися душа́м на́шим. Вход. Прокимен дне и чтения три. Проро́чества Иса́иина чте́ние. Та́ко глаго́лет Госпо́дь: вси язы́цы собра́шася вку́пе, и соберу́тся кня́зи от них. Кто возвести́т сия́ в них? Или́, я́же от нача́ла, кто слы́шана сотвори́т вам? Да приведу́т свиде́тели своя́, и оправдя́тся, и да услы́шат, и да реку́т и́стину. Бу́дите Ми свиде́тели, и Аз Свиде́тель, глаго́лет Госпо́дь Бог, и о́трок его́же избра́х. Да позна́ете, и ве́руете Ми, и разуме́ете, я́ко Аз есмь, пре́жде Мене́ не бысть ин бог, и по Мне не бу́дет. Аз есмь Бог, и несть ра́зве Мене́ спаса́яй. Аз возвести́х и спасо́х, уничижи́х и не бе в вас чу́ждий. Вы Мне свиде́тели, и Аз Госпо́дь Бог, и еще́ от нача́ла Аз есмь, и несть от рук Мои́х избавля́яй. Сотворю́, и кто отврати́т то? Си́це глаго́лет Госпо́дь Бог, избавля́яй вас Святы́й Изра́илев. Ис 43:9–14 Прему́дрости Соломо́новы чте́ние. Пра́ведных ду́ши в руце́ Бо́жией, и не прико́снется их му́ка. Непщева́ни бы́ша во очесе́х безу́мных умре́ти, и вмени́ся озлобле́ние исхо́д их. И е́же от нас ше́ствие сокруше́ние, они́ же суть в ми́ре. И́бо пред лице́м челове́ческим, а́ще и му́ку прии́мут, упова́ние их безсме́ртия испо́лнено. И в ма́ле нака́зани бы́вше, вели́кими благоде́тельствовани бу́дут, я́ко Бог искуси́ я́ и обре́те их досто́йны Себе́. Я́ко зла́то в горни́ле искуси́ их и, я́ко всепло́дие же́ртвенное, прия́т я́. И во вре́мя посеще́ния их возсия́ют и, я́ко и́скры по сте́блию, потеку́т. Су́дят язы́ком и облада́ют людьми́, и воцари́тся Госпо́дь в них во ве́ки. Наде́ющиися Нань разуме́ют и́стину, и ве́рнии в любви́ пребу́дут Ему́; я́ко благода́ть и ми́лость в преподо́бных Его́, и посеще́ние во избра́нных Его́. Прем 3:1–9 Прему́дрости Соломо́новы чте́ние. Пра́ведницы во ве́ки живу́т, и в Го́споде мзда их, попече́ние их у Вы́шняго. Сего́ ра́ди прии́мут Ца́рствие благоле́пия, и вене́ц добро́ты от руки́ Госпо́дни, зане́ десни́цею покры́ет я́ и мы́шцею защити́т их. Прии́мет всеору́жие рве́ние Свое́, и вооружи́т тварь в месть враго́м. Облече́тся в броня́ пра́вды, и возложи́т шлем, суд нелицеме́рен. Прии́мет щит непобеди́мый преподо́бие, поостри́т же напра́сный гнев во ору́жие, спобо́рет же с ним мир на безу́мныя. По́йдут праволу́чныя стре́лы мо́лниины и, я́ко от благокру́гла лу́ка облако́в, на наме́рение полетя́т. И от каменоме́тныя я́рости испо́лнь паду́т гра́ды, вознегоду́ет на них вода́ морска́я, ре́ки же потопя́т я́ на́гло. Сопроти́в ста́нет им дух си́лы и, я́ко ви́хор, разве́ет их, и опустоши́т всю зе́млю беззако́ние, и злоде́йство преврати́т престо́лы си́льных. Слы́шите у́бо, ца́рие, и разуме́йте, навы́кните судии́ конце́в земли́, внуши́те держа́щии мно́жества и гордя́щиися о наро́дех язы́к, я́ко дана́ есть от Го́спода держа́ва вам и си́ла от Вы́шняго.
Прем 5:15–24; 6:1–3 На литии стихиры, глас 1. Византиево: По́двигом до́брым подвиза́лся еси́ / и тече́ние сконча́л еси́ муче́ния твоего́, / му́чениче Пантелеи́моне, / те́мже в Вы́шних со А́нгелы лику́еши, / досто́йно боле́зней твои́х прие́м Вы́шнее Ца́рство, / моли́ у́бо, врачу́ всеблаже́нне, / дарова́ти нам ве́лию ми́лость. Глас 2: Ки́ими пе́сненными добро́тами / тебе́, Пантелеи́моне, почти́м? / Теле́сною красото́ю и душе́вною добро́тою све́тло просиява́юща, / у́мным раче́нием просвеще́нна / и ра́зума хи́тростию укра́шенна, / ю́на во́зрастом, / ве́дца же смы́слом, / возра́сшаго Боже́ственными уче́нии / и стяжа́вшаго Христа́ усе́рдною любо́вию. Ки́ими пе́сньми тебе́, Пантелеи́моне, возвели́чим? / Его́же па́че естества́ словесы́ и де́лы просла́ви Госпо́дь / и мно́жеством возвы́си чуде́с, / его́же заре́ю мно́гих даро́в просвети́ / и сла́вою венце́в Боже́ственных украси́, / его́же в беда́х предста́теля тре́бующим / дарова́ Христо́с Бог наш, / име́яй ве́лию ми́лость. Ки́ими похва́льными пе́сньми / тебе́, Пантелеи́моне, возвели́чим? / Христоподо́бною благосты́нею озаре́нна / и подаю́ща всем прося́щим ве́лию ми́лость, / Боже́ственным тезоимени́тством укра́шенна / и де́лы Всеми́лостиваго показа́нна, / я́ко приснотеку́щая река́ воды́ живы́я, / исцеле́ния пролива́юща притека́ющим к тебе́ с ве́рою. Глас 5, самогласен: Всесве́тлая му́ченика па́мять / сия́ет, я́ко со́лнце, конце́м / и непреста́нно подава́ет ве́рным исцеле́ния, / неду́ги отгоня́ющи и стра́сти исцеля́ющи, / мо́лится бо при́сно Пантелеи́мон Христу́ Бо́гу / дарова́ти душа́м на́шим ве́лию ми́лость. Слава, глас тойже. Византиево: Прииди́те, мучениколю́бцы, / единому́дренно вси восхва́лим страстоте́рпца Христо́ва, / по благоче́стии до́бре подви́гшася / и по́честию побе́дною оде́явшася, / свети́льника вселе́нныя и присносия́ющую звезду́ Це́ркве. / Те́мже и к нему́, вопию́ще, рцем: / Пантелеи́моне, му́чениче сла́вне, / бу́ди нам душа́м же и те́лом спасе́ние / и покро́в недви́жим, / моля́ся ко Го́споду о нас непреста́нно, / во е́же спасти́ нас. И ныне, Богородичен: Блажи́м Тя, Богоро́дице Де́во, / и сла́вим Тя, ве́рнии, по до́лгу, / град непоколеби́мый, сте́ну необори́мую, / тве́рдую Предста́тельницу / и прибе́жище душ на́ших. На стиховне стихиры, глас 1: До́бляго страда́льца Пантелеи́мона / по благоче́стии подвиза́вшася, / прииди́те, лю́дие, воспои́м, глаго́люще: / ра́дуйся, тве́рдый ве́ры побо́рниче по проро́цех и апо́столех; / ра́дуйся, Христа́ в себе́ име́вый, подо́бяся де́лы Па́влу; / ра́дуйся, пла́вающим небу́рное приста́нище; / ра́дуйся, на́ша похвало́ и Це́ркве ве́рных ра́дование. Стих: Пра́ведник, я́ко фи́нике, процвете́т / и, я́ко кедр, и́же в Лива́не, умно́жится. От младе́нчества до́брую стезю́ обре́т, / ми́лостию Христо́вою пома́зав се́рдце, / боле́зни цели́ши прося́щим усе́рдно, / отню́дуже и уме́ршаго воздви́гл еси́ моли́твами твои́ми / и восприя́л еси́ Небе́сное Ца́рствие, / Пантелеи́моне всеблаже́нне. Стих: Насажде́ни в дому́ Госпо́дни, / во дво́рех Бо́га на́шего процвету́т. Страстоте́рпца Христо́ва похва́лим, / му́драго Пантелеи́мона, / и́же зми́я уби́ си́лою кре́стною, / и моли́твами Ермола́евыми о́трока воскреси́, / и несвяще́нныя посрами́ му́дрости словеса́, / и́же и мо́лится непреста́нно / всем пода́ти согреше́ний проще́ние. Ины стихиры, поемыя в Русской обители Ра́дуйся, Пантелеи́моне му́дре, / ма́тернее возлюби́вый благоче́стие, / отца́ же нече́стие возненави́девый / и ко благоче́стию богому́дрыми сего́ наста́вивый увеща́нии, / свяще́ннейшим Ермола́ем / науче́н ве́ре соверше́ннейше, / угрызе́нна же ехи́дною и умерщвле́нна о́трока / моли́твою твое́ю воздви́гнувый, / зми́я ви́димаго растерза́в и неви́димаго, / Христа́ моли́, чудоде́йственниче, / дарова́ти нам ве́лию ми́лость. Стих: Пра́ведник, я́ко фи́нике, процвете́т / и, я́ко кедр, и́же в Лива́не, умно́жится. Ра́дуйся, Пантелеи́моне тве́рде, / доблему́дренне предста́вый судя́щему / и пред сим велегла́сно Христа́ испове́давый, / Бо́га и́стиннаго, треблаже́нне, / ника́коже устраша́яся / стра́шных ору́дий муче́ния, / но претерпе́в му́жественне бие́ния, / опале́ния же и строга́ния, / кипя́щее о́лово и всесокруши́тельное ко́ло, / боре́ние со зверьми́ и водо́ю, / боже́ственныя же главы́ усече́ние, / дерзнове́ние у́бо име́я ко Го́споду, / Тому́, великому́чениче, моли́ся / дарова́ти нам ве́лию ми́лость. Стих: Насажде́ни в дому́ Госпо́дни, / во дво́рех Бо́га на́шего процвету́т. Ра́дуйся, Пантелеи́моне благосе́рде, / с Небесе́ по достоя́нию прие́мый от Всеми́лостиваго Спа́са / именова́ние всеми́лостиваго, / е́же уверя́еши де́лы вои́стинну, / всех ми́луя, к тебе́ притека́ющих, / врачу́ ско́рый неду́гующих, / исцеле́ний реко́ приснотеку́щая, / исто́чниче чуде́с неисчерпа́емый, / му́чеников похвало́, безсре́бреников сла́во, / Христу́ моли́ся, целе́бниче, / даровати ве́лию ми́лость. Слава, глас 8. Византиево: Ма́тернее возлюби́в благоче́стие, / о́тчим же безбо́жием возгнуша́вся, / Врачу́ душ во́ин быв, / враче́бне себе́ наказа́л еси́ / и, Боже́ственною благода́тию во обои́х благоиску́сен, / страсте́й всегуби́тель и душ врач показа́лся еси́, / но, я́коже во страда́ниих тве́рдое / и в моли́твах при́снопребыва́тельное стяжа́в, / Пантелеи́моне, му́чениче Христо́в, / приле́жно моли́ спасти́ся душа́м на́шим. И ныне, Богородичен, глас тойже: Безневе́стная Де́во, / я́же Бо́га неизрече́нно заче́нши пло́тию, / Ма́ти Бо́га Вы́шняго, / Твои́х рабо́в мольбы́ приими́, Всенепоро́чная, / всем подаю́щи очище́ние прегреше́ний, / ны́не на́ша моле́ния прие́млющи, / моли́ спасти́ся всем нам. Тропарь святаго дважды, глас 3: Страстоте́рпче святы́й и целе́бниче Пантелеи́моне, / моли́ Ми́лостиваго Бо́га, / да прегреше́ний оставле́ние / пода́ст душа́м на́шим. И Богоро́дице Де́во: единожды. НА УТРЕНИ На Бог Госпо́дь: Страстоте́рпче святы́й и целе́бниче Пантелеи́моне, / моли́ Ми́лостиваго Бо́га, / да прегреше́ний оставле́ние / пода́ст душа́м на́шим. И ныне, Богородичен: Тя, хода́тайствовавшую спасе́ние ро́да на́шего, / воспева́ем, Богоро́дице Де́во: / пло́тию бо, от Тебе́ восприя́тою, Сын Твой и Бог наш, / Кресто́м восприи́м страсть, / изба́ви нас от тли я́ко Человеколю́бец. По 1-й стихологии седален, глас 1: Ма́тернее благоче́стие соблю́л еси́, блаже́нне, / о́тчее же нече́стие благоче́стно испра́вил еси́, / сего́ ра́ди и благода́ть прия́л еси́ от Бо́га Вседержи́теля, / врачева́ти немощству́ющих боле́зни, му́чениче сла́вне Пантелеи́моне, / всех с ве́рою и любо́вию к тебе́ прибега́ющих. (2) Слава, и ныне, Богородичен: Наде́ждо христиа́н, Всесвята́я Де́во, / Его́же родила́ еси́, Бо́га, па́че ума́ и сло́ва, / непреста́нно моли́ с Небе́сными си́лами / дарова́ти отпуще́ние согреше́ний всем нам и исправле́ние жития́, / ве́рою и любо́вию Тя сла́вящим. По 2-й стихологии седален, глас 4: Я́ко во́ина Христо́ва непобеди́маго и борца́ му́жественнейшаго, / тя вси, ве́рнии, восхваля́ем, му́чеников добро́то, / ве́рою пра́зднующе святу́ю па́мять твою́, му́чениче всехва́льне. / Честны́я же по́двиги согла́сно славосло́вим, му́дре, / и Спаси́теля Христа́ велича́ем. (2) Слава: Пострада́л еси́ му́жественне за Христа́, / и ве́ру пропове́дав отцу́ твоему́, извле́кл еси́ того́, всехва́льне, из ро́ва нече́стия, / и мучи́телей не убоя́вся безбо́жнаго умышле́ния, / де́монов посрами́л еси́ безси́лъную де́рзость. / Сего́ ра́ди благода́ть от Христа́ стяжа́л еси́ врачева́ти боле́зни и изгони́ти ду́хи вра́жия. / Пантелеи́моне всехва́льне, моли́ся Христу́ Бо́гу прегреше́ний оставле́ние дарова́ти / пра́зднующим любо́вию святу́ю па́мять твою́. И ныне, Богородичен: Родила́ еси́ неизрече́нно Бо́га, пре́жде век от Отца́ возсия́вшаго / и в после́дняя времена́ от чре́ва Твоего́, Богоро́дице, я́вльшагося, / Свет во открове́ние язы́ков и спасе́ние всего́ ми́ра, / в просвеще́ние во тьме седя́щим и утеше́ние ве́рою пою́щим Тя. / Сего́ у́бо моли́ просвети́ти мя, Влады́чице, све́том ра́зума / и пода́ти се́рдцу моему́ умиле́ние, да омы́ю слеза́ми грехи́ моя́. Величание: Велича́ем тя, / страстоте́рпче святы́й, великому́чениче и целе́бниче Пантелеи́моне, / и чтим честна́я страда́ния твоя́, / я́же за Христа́ / претерпе́л еси́. Псалом избранный. 1 лик Бог нам Прибе́жище и Си́ла. 2 Помо́щник в ско́рбех обре́тших ны зело́. 1 Сего́ ра́ди не убои́мся, внегда́ смуща́ется земля́. 2 Бо́же, кто уподо́бится Тебе́; да не премолчи́ши, ниже́ укроти́ши, Бо́же. 1 Я́ко се врази́ Твои́ возшуме́ша, и ненави́дящии Тя воздвиго́ша главу́. 2 На лю́ди Твоя́ лука́вноваша во́лею, и совеща́ша на святы́я Твоя́. 1 Положи́ша тру́пия рабо́в Твои́х, бра́шна пти́цам небе́сным. 2 Пло́ти преподо́бных Твои́х звере́м земны́м. 1 Пролия́ша кровь их я́ко во́ду. 2 Я́ко Тебе́ ра́ди умерщвля́еми есмы́ весь день. 1 Вмени́хомся я́ко о́вцы заколе́ния. 2 Положи́л еси́ нас в при́тчу во язы́цех. 1 И бых я́звен весь день. 2 Разже́гл еси́ ны, я́коже разжиза́ется сребро́. 1 Проидо́хом сквозе́ огнь и во́ду, и изве́л еси́ нас в поко́й. 2 Весели́теся о Го́споде, и ра́дуйтеся пра́веднии. 1 Я́ко Госпо́дь в ро́де пра́ведных. 2 И насле́дие их в век бу́дет. 1 Воззва́ша пра́веднии и Госпо́дь услы́ша их. 2 Свет возсия́ пра́веднику и пра́вым се́рдцем весе́лие. 1 В па́мять ве́чную бу́дет пра́ведник. 2 Святы́м, и́же суть на земли́ Его́, удиви́ Госпо́дь вся хоте́ния Своя́ в них. 1 Ди́вен Бог во святы́х Свои́х. 2 Пра́ведник я́ко фи́никс процвете́т, я́ко кедр, и́же в Лива́не, умно́жится. 1 Возвесели́тся пра́ведник о Го́споде и упова́ет на Него́. 2 И похва́лятся вси пра́вии се́рдцем. Сла́ва, и ны́не: Аллилу́иа, трижды. По полиелеи седален, глас 4: Торжеству́ют днесь собо́ри ве́рных / честны́я по́двиги твоя́, Пантелеи́моне страстоте́рпче, / прославля́юще Животода́вца, яви́вшаго тебе́ кре́пкаго нам предста́теля. (2) Слава, и ныне, Богородичен: Ма́терь Бо́жию Тя све́мы вси, Де́ву вои́стинну и по рождестве́ я́вльшуюся, / любо́вию притека́ющии к Твое́й бла́гости: / Тебе́ бо и́мамы, гре́шнии, Предста́тельницу, / Тебе́ стяжа́хом в напа́стех спасе́ние, Еди́ну Всенепоро́чную. Степенна, 1-й антифон 4-го гласа: От ю́ности моея́ / мно́зи бо́рют мя стра́сти, / но Сам мя заступи́, / и спаси́, Спа́се мой. Ненави́дящии Сио́на, / посрами́теся от Го́спода, / я́ко трава́ бо огне́м / бу́дете изсо́хше. Сла́ва, и ны́не: Святы́м Ду́хом / вся́ка душа́ живи́тся, / и чистото́ю возвыша́ется, / светле́ется Тро́ическим Еди́нством священнота́йне. Прокимен, глас 4: Пра́ведник, я́ко фи́никс, процвете́т / и, я́ко кедр, и́же в Лива́не, умно́жится. Стих: Насажде́ни в дому́ Госпо́дни / во дво́рех Бо́га на́шего процвету́т. Другий прокимен: Вся́кое дыха́ние / да хва́лит Го́спода. Стих: Хвали́те Бо́га во святы́х Его́, хвали́те Его́ в утверже́нии си́лы Его́.
|
|||||||||
Последнее изменение этой страницы: 2021-03-09; просмотров: 166; Нарушение авторского права страницы; Мы поможем в написании вашей работы! infopedia.su Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Обратная связь - 3.144.17.126 (0.072 с.) |