Заглавная страница Избранные статьи Случайная статья Познавательные статьи Новые добавления Обратная связь КАТЕГОРИИ: АрхеологияБиология Генетика География Информатика История Логика Маркетинг Математика Менеджмент Механика Педагогика Религия Социология Технологии Физика Философия Финансы Химия Экология ТОП 10 на сайте Приготовление дезинфицирующих растворов различной концентрацииТехника нижней прямой подачи мяча. Франко-прусская война (причины и последствия) Организация работы процедурного кабинета Смысловое и механическое запоминание, их место и роль в усвоении знаний Коммуникативные барьеры и пути их преодоления Обработка изделий медицинского назначения многократного применения Образцы текста публицистического стиля Четыре типа изменения баланса Задачи с ответами для Всероссийской олимпиады по праву Мы поможем в написании ваших работ! ЗНАЕТЕ ЛИ ВЫ?
Влияние общества на человека
Приготовление дезинфицирующих растворов различной концентрации Практические работы по географии для 6 класса Организация работы процедурного кабинета Изменения в неживой природе осенью Уборка процедурного кабинета Сольфеджио. Все правила по сольфеджио Балочные системы. Определение реакций опор и моментов защемления |
Апостол ко Евреем, зачало 320.
Бра́тие, име́яше пе́рвая ски́ния оправда́ния слу́жбы, свято́е же людско́е. Ски́ния бо сооружена́ бысть пе́рвая, в не́йже свети́льник, и трапе́за, и предложе́ние хле́бов, я́же глаго́лется Свята́я. По вторе́й же заве́се ски́ния глаго́лемая, Свята́я святы́х. Зла́ту иму́щи кади́льницу, и ковче́г заве́та окова́н всю́ду зла́том, в не́мже ста́мна злата́ иму́щая ма́нну, и жезл Ааро́нов прозя́бший, и скрижа́ли заве́та. Превы́шше же eго́ херуви́ми сла́вы, осеня́ющии oлта́рь: о ни́хже несть ны́не глаго́лати подро́бну. Сим же та́ко устро́eным, в пе́рвую у́бо ски́нию вы́ну вхожда́ху свяще́нницы, слу́жбы соверша́юще. Во втору́ю же eди́ною в ле́то eди́н архиере́й, не без кро́ве, ю́же прино́сит за себе́, и о людски́х неве́жествиих. Евр 9:1–7 Аллилуиа, глас 8. Стих: Слы́ши, Дщи, и виждь, и приклони́ ухо Твое́. Стих: Лицу́ Твоему́ помо́лятся бога́тии лю́дстии. Евангелие Луки, зачало 54. Во вре́мя о́но, вни́де Иису́с в весь не́кую: жена́ же не́кая и́менем Ма́рфа прия́т Его́ в дом свой. И сестра́ ей бе нарица́емая Мари́я, я́же и се́дши при ногу́ Иису́сову, слы́шаше сло́во Его́. Ма́рфа же мо́лвяше о мно́зе слу́жбе, ста́вши же рече́: Го́споди, не бреже́ши ли, я́ко сестра́ моя́ еди́ну мя оста́ви служи́ти; рцы у́бо ей, да ми помо́жет. Отвеща́в же Иису́с, рече́ ей: Ма́рфо, Ма́рфо, пече́шися и мо́лвиши о мно́зе. Еди́но же есть на потре́бу. Мари́я же благу́ю часть избра́, я́же не оты́мется от нея́. Бысть же егда́ глаго́лаше сия́, воздви́гши не́кая жена́ глас от наро́да, рече́ Ему́: блаже́но чре́во носи́вшее Тя, и сосца́, я́же еси́ ссал. Он же рече́: те́мже у́бо блаже́ни слы́шащии сло́во Бо́жие, и храня́щии е́. Лк 10:38–42; 11:27–28 Вместо Досто́йно: поем: А́нгели, вхожде́ние Пречи́стыя зря́ще, удиви́шася: / ка́ко Де́ва вни́де во свята́я святы́х? Ирмос, глас 4: Я́ко одушевле́нному Бо́жию киво́ту / да ника́коже ко́снется рука́ скве́рных, / устне́ же ве́рных Богоро́дице немо́лчно, / глас А́нгела воспева́юще, с ра́достию да вопию́т: / и́стинно вы́шши всех еси́, Де́во Чи́стая.
Причастен: Ча́шу спасе́ния прииму́, / и и́мя Госпо́дне призову́. / Аллилу́иа, трижды.
В оглавление.
Мѣ́сяца Ное́мврія въ 27-й де́нь. СЛУ́ЖБА НА ВЕЛИЦѢЙ ВЕЧЕРНИ По предначина́тельнѣмъ псалмѣ́, стихосло́вимъ: Блаже́нъ му́жъ, [1-й антифо́нъ]. На Го́споди воззва́хъ: стихи́ры на 8, гла́съ 8. О, Дѣ́во Всепѣ́тая, / Бо́га Сло́ва Ма́ти Пренепоро́чная, / а́нгеловъ удивле́ніе, / христіа́номъ засту́пнице, / стѣна́ неруши́ма на́мъ бу́ди / сопроти́въ ополче́ній ви́димыхъ и неви́димыхъ вра́гъ, / богоно́снѣи Твои́ ру́цѣ / къ Сы́ну простира́ющи, / и моли́твою Ти́ всемо́щною / совѣ́ты нечести́выхъ разруша́ющи, / и зна́меніе ми́лости Твоея́ на́мъ явля́ющи. Госпоже́ Богоро́дице, / упова́ніе непосты́дное, / ны́нѣ сердца́ съ колѣ́ны преклоня́юще, / уми́льно къ Тебѣ́ взыва́емъ: / страну́ на́шу Россíйскую, / я́же дре́вле До́мъ Тво́й нарица́шеся, / изъ руки́ діа́воли исхити́, / богоно́снѣи ру́цѣ Твои́ къ Сы́ну простира́ющи, / и моли́твою Твое́ю всю́ си́лу вра́жію попаля́ющи, / и зна́меніе ми́лости Твоея́ на́мъ явля́ющи. О, всѣ́хъ ра́достей Ра́досте, / скорбя́щихъ пресла́дкое Утѣше́ніе, / грѣ́шныхъ Спору́чнице, / вѣ́рныхъ Спасе́ніе, / приведи́ на́съ въ небе́сное Ца́рствіе, / предста́тельствомъ Твои́мъ не́мощь на́шу восполня́ющи, / и на стра́шнѣмъ суди́щи Христо́вѣ предста́ни на́мъ, / му́ки вѣ́чныя на́съ избавля́ющи, / и зна́меніе ми́лости Твоея́ на́мъ явля́ющи. О, слы́шанія чу́днаго, / о видѣ́нія пресла́внаго, / ико́на Богома́тере, / въ дубра́вѣ сокрове́нная, / исто́чникъ же воды́ живы́я приснотеку́щій / въ живо́тъ вѣ́чный источа́ющая, / тѣ́мже обрѣ́тше ю́ ликовству́емъ, / и рука́ми пле́щуще въ весе́ліи зове́мъ: / ра́дуйся, Всеблага́я, / я́ко къ на́мъ убо́гимъ пришла́ еси́.
Дре́вомъ Кре́стнымъ освяще́нныя, / древеса́ дубра́вная Ма́тери пренепоро́чнѣй / на дре́вѣ ру́цѣ за на́съ Распросте́ршаго / служе́ніе прино́сятъ: / храня́тъ бо пречи́стаго Ея́ ли́ка о́бразъ, / я́ко да то́й обрѣ́тше чу́дно, / Це́рковь во благолѣ́піе свое́ облече́тся, / и вѣ́рніи благода́ти Боже́ственныя / прича́стницы бу́дутъ. Ины стихи́ры, гла́съ 3: Вси́ ро́ди земнíи, / ублажи́те Марíю Богоро́дицу, / пра́ведницы и грѣ́шницы / еди́ный ли́къ То́й соста́вите, / дѣ́вы воспо́йте Приснодѣ́ву и дѣ́вства Похвалу́, / ма́тери похвали́те Ма́терь Творца́ и Бо́га, / ста́рцы поклони́теся Ве́тхаго Де́ньми Воплоти́вшей, / младе́нцы просла́вите Предвѣ́чнаго Младе́нца / на руку́ Свое́ю Держа́щую, / убо́зіи возвели́чите / бога́тство ми́лости и благода́ти Иму́щую, / ца́ріе превознеси́те Цари́цу небесе́ и земли́, / мы́ же, Тоя́ честны́й о́бразъ лобыза́юще, возопіи́мъ: / ра́дуйся, Ра́досте неизглаго́ланная / и Спасе́ніе ду́шъ на́шихъ. Зна́меніе Твоего́ къ на́мъ, Влады́чице, благоволе́нія / ико́на Твоя́ всечестна́я яви́ся, / къ не́йже притека́юще, / я́ко къ исто́чнику живоно́сному, / во́ду безсме́ртія почерпа́емъ, / и врачева́нія разли́чная ту́не пріе́млемъ, / и поклоня́ющеся вѣ́рно, / Тебѣ́, Первообра́знѣй, вопіе́мъ: / Пресвята́я Богоро́дице, спаси́ на́съ. О, Дѣ́во Пречи́стая, / свѣ́те ду́шъ на́шихъ, / ра́досте и покро́ве, / скорбе́й отчужде́ніе и грѣхо́въ проще́ніе, / проше́ній смире́нныхъ исполне́ніе / и благода́ти исто́чникъ неизсяка́емый, / Ты́ еси́ Пренепоро́чная, / сего́ ра́ди къ Тебѣ́ припа́дающе мо́лимся: / къ Сы́ну Твоему́ и Бо́гу о на́съ не премолчи́ вопи́ти, / да Тобо́ю отъ бѣ́дъ изба́вльшеся, / обрѣте́мъ у Христа́ Го́спода, ве́лію ми́лость. Сла́ва, и ны́нѣ, гла́съ 1: Дне́сь, всепра́зднственный ли́къ составля́юще, / пріиди́те воспои́мъ Дѣ́ву Богоро́дицу, / и Тоя́ пречи́стый о́бразъ со умиле́ніемъ лобыза́юще, возопіи́мъ: / о, Пресвята́я Влады́чице, / достоя́ніе Твое́ отъ вра́гъ лю́тыхъ изба́ви, / вѣ́рныя же къ соверше́нію благи́хъ укрѣпи́, / Сы́на Твоего́ и Бо́га о всѣ́хъ умоля́ющи. Проки́менъ дне́. И чте́нія три́, Богоро́дичны. Бытія́ чте́ніе. [Глава́ 28.] Изы́де Іа́ковъ отъ студенца́ кля́твеннаго и и́де въ Харра́нь. И обрѣ́те мѣ́сто, и спа́ та́мо, за́йде бо со́лнце; и взя́тъ отъ ка́менія мѣ́ста того́, и положи́ возгла́віе себѣ́, и спа́ на мѣ́стѣ о́номъ. И со́нъ ви́дѣ: и се́ лѣ́ствица утвержде́на на земли́, eя́же глава́ досяза́ше до небе́съ, и Ангели Бо́жіи восхожда́ху и низхожда́ху по не́й. Госпо́дь же утвержда́шеся на не́й, и рече́: Азъ Бо́гъ Авраа́мовъ, отца́ твоего́, и Бо́гъ Исаа́ковъ, не бо́йся: земля́, идѣ́же ты́ спи́ши на не́й, тебѣ́ да́мъ ю́ и сѣ́мени твоему́. И бу́детъ сѣ́мя твое́, я́ко песо́къ земны́й, и распространи́тся на мо́ре, и ли́ву, и сѣ́веръ, и на восто́ки, и возблагословя́тся о тебѣ́ вся́ колѣ́на земна́я и о сѣ́мени твое́мъ. И се́ Азъ съ тобо́ю, сохраня́яй тя́ на вся́комъ пути́, а́може а́ще по́йдеши, и возвращу́ тя́ въ зе́млю сію́, я́ко не и́мамъ тебе́ оста́вити, до́ндеже сотвори́ти Ми́ вся́, ели́ка глаго́лахъ тебѣ́. И воста́ Іа́ковъ отъ сна́ своего́, и рече́: я́ко éсть Госпо́дь на мѣ́стѣ се́мъ, а́зъ же не вѣ́дѣхъ. И убоя́ся, и рече́: я́ко стра́шно мѣ́сто сіе́, нѣ́сть сіе́, но до́мъ Бо́жій, и сія́ врата́ небе́сная.
Прoро́чества Іезекíилева чте́ніе. [Глава́ 43 и 44.] Та́ко глаго́летъ Госпо́дь: бу́детъ отъ дне́ осма́го и про́чее, сотворя́тъ іере́и на олтари́ всесожже́нія ва́шего и я́же спасе́нія ва́шего, и пріиму́ вы́, глаго́летъ Адонаи́ Госпо́дь. И обрати́ мя́ на пу́ть вра́тъ святы́хъ внѣ́шнихъ, зря́щихъ на восто́ки, и сія́ бя́ху затворе́на. И рече́ Госпо́дь ко мнѣ́: врата́ сія́ затворе́на бу́дутъ, и не отве́рзутся, и никто́же про́йдетъ сквозѣ́ и́хъ, я́ко Госпо́дь Бо́гъ Изра́илевъ про́йдетъ и́ми, и бу́дутъ затворе́на. Яко игу́менъ ся́детъ въ ни́хъ снѣ́сти хлѣ́бъ: по пути́ ела́мскихъ вра́тъ вни́детъ, и по пути́ его́ изы́детъ. И введе́ мя́ по пути́ вра́тъ святы́хъ, су́щихъ къ сѣ́веру, пря́мо хра́му, и ви́дѣхъ, и се́ испо́лнь сла́вы хра́мъ Госпо́день. При́тчей чте́ніе. [Глава́ 9.] Прему́дрость созда́ себѣ́ до́мъ и утверди́ столпо́въ се́дмь. Закла́ своя́ же́ртвенная, и раствори́ въ ча́ши свое́й вино́, и угото́ва свою́ трапе́зу. Посла́ своя́ рабы́, созыва́ющи съ высо́кимъ проповѣ́даніемъ на ча́шу, глаго́лющи: и́же е́сть безу́менъ, да уклони́тся ко мнѣ́. И тре́бующимъ ума́ рече́: пріиди́те, яди́те мо́й хлѣ́бъ и пíйте вино́, е́же раствори́хъ ва́мъ. Оста́вите безу́міе, и жи́ви бу́дите, и взыщи́те ра́зума, да поживете́, и испра́вите ра́зумъ въ вѣ́дѣніи. Наказу́яй злы́я, пріи́метъ себѣ́ безче́стіе, облича́яй же нечести́ваго опоро́читъ себе́. Обличе́нія бо нечести́вому – ра́ны ему́. Не облича́й злы́хъ, да не возненави́дятъ тебе́, облича́й прему́дра, и возлю́битъ тя́. Да́ждь прему́дрому вину́, и прему́дршій бу́детъ, сказу́й пра́ведному, и приложи́тъ пріима́ти. Нача́ло прему́дрости – стра́хъ Госпо́день, и совѣ́тъ святы́хъ – ра́зумъ. Разумѣ́ти бо зако́нъ по́мысла е́сть блага́го: си́мъ бо о́бразомъ мно́гое поживе́ши вре́мя, и приложа́тся тебѣ́ лѣ́та живота́.
На литíи стихи́ры, гла́съ 4: Пріиди́те вся́ оте́чествія язы́къ, / въ хра́мъ Госпо́день стеце́мся, / воспои́мъ Препѣ́тую Ма́терь Бо́га на́шего, / и пречи́стому Ея́ о́бразу вѣ́рно поклони́мся, / то́й бо я́ко зало́гъ спасе́нія ны́нѣ земли́ Россíйстѣй дарова́, / тѣ́мже того́ пра́здникъ свѣ́тло соверша́юще, / Богоро́дицѣ немо́лчно зове́мъ: / ра́дуйся, гото́вая мíру по́моще, / ра́дованіе и спасе́ніе ду́шъ на́шихъ. Вся́ жите́йская попече́нія отлага́юще, / и суеты́ мірскíя отвраща́ющеся, / возведе́мъ о́чи мы́сленныя горѣ́, / отню́дуже по́мощь пріи́детъ, / се́ бо небе́сная Цари́ца, / одесну́ю Сы́на Своего́ и Бо́га предстоя́щи, / о на́съ непреста́нно мо́лится, / тѣ́мже Тоя́ предста́тельствомъ отъ бѣ́дъ избавля́еми возвесели́мся, глаго́люще: / ра́дуйся, те́плая на́ша Засту́пнице / и спасе́ніе ду́шъ на́шихъ. Гла́съ 2: Ве́лія ра́дости дне́сь исполня́емся вси́ / и со стра́хомъ и тре́петомъ уми́льно благодаря́ще взыва́емъ: / отку́ду на́мъ сіе́, я́ко пріи́де къ на́мъ Ма́терь Бо́га на́шего? / Се́ бо ико́на Ея́ цѣльбоно́сная посредѣ́ на́съ пребыва́етъ / и то́й прикаса́тися дерза́емъ, / и поклоня́тися, и ту́ю лобыза́ти, / и моле́нія Первообра́знѣй, я́ко вои́стинну съ на́ми су́щей, приноси́ти, / тѣ́мже Тоя́ снисхожде́нію чудя́щеся, вопіе́мъ: / ра́дуйся, Благослове́нная Богоро́дице Дѣ́во. Гла́съ 7: Пріиди́те вси́ тружда́ющіися и обремене́нніи, / пріиди́те пла́чущіи и скорбя́щіи, / пріиди́те въ терпѣ́ніи оскудѣ́вшіи, / пріиди́те убо́зіи и неду́жніи, / предъ ико́ною Пречи́стыя Дѣ́вы припади́те, / и кíйждо по потре́бѣ свое́й пріими́те, / се́ бо Всепѣ́тая Богоро́дица всѣ́мъ вся́ подае́тъ незави́стно: / больны́хъ е́сть исцѣле́ніе, / въ печа́ли су́щихъ пресла́дкое утѣше́ніе, / грѣ́шныхъ проще́ніе и спасе́ніе всѣ́хъ / съ вѣ́рою къ Не́й прибѣга́ющихъ.
Сла́ва, и ны́нѣ, гла́съ 6: Егда́ пріи́детъ време́нъ исполне́ніе, / труба́ же арха́нгелова воструби́тъ, / престо́ли суди́щныя поста́вятся, / и рѣка́ о́гненная возшуми́тъ, / ме́ртвіи возста́нутъ и живíи восхище́ни бу́дутъ, / и яви́тся зна́меніе Сы́на Человѣ́ческаго на небеси́, / вси́ земноро́дніи воспла́чутся, / и вся́ си́лы небе́сныя поколе́блются, / тогда́ Дѣ́ва Богоро́дица, грѣ́шныхъ спасе́ніе и ненеде́жныхъ наде́жда, / одесну́ю Судіи́ предстоя́щи яви́тся, / пречи́стѣи Свои́ ру́цѣ къ Сы́ну простира́ющи, / и слеза́ми лани́ты Своя́ ми́лостивно ороша́ющи, / и вѣ́чнаго муче́нія избавля́ющи, / и́мя Ея́ препѣ́тое призыва́ющихъ. / Тѣ́мже у́бо, бра́тіе, ны́нѣ потщи́мся, / и къ Богоро́дицѣ прибѣга́ти не облѣни́мся, / да и на́съ заступи́тъ въ о́ный стра́шный ча́съ, / все́ упова́ніе на Ню́ возлага́ющихъ. На стихо́внѣ стихи́ры, гла́съ 1: Вои́стинну, Богоро́дице, / рѣ́ки благода́ти отъ ико́ны Твоея́ источа́еши, / се́ бо на мѣ́стѣ, идѣ́же обрѣ́теся, / цѣльбоно́сный исто́чникъ яви́ся, / всѣ́мъ же любо́вію къ не́й притека́ющимъ / жа́жду духо́вную утоля́еши, / и грѣхи́ омыва́еши, / ра́дость же и весе́ліе черпа́ти подае́ши. Сти́хъ: Слы́ши Дщи́, и ви́ждь / и приклони́ у́хо Твое́. При ко́рени древе́снѣмъ / о́бразъ Дре́во Жи́зни Израсти́вшія обрѣ́теся, / тѣ́мже и на мѣ́стѣ, идѣ́же яви́ся, / я́ко са́дъ духо́вный, оби́тель насади́ся, / въ не́йже препѣ́тое и́мя Первообра́зныя сла́вится, / и моле́нія за мíръ ве́сь непреста́нно возно́сятся, / человѣ́цы же спасе́ніе со стра́хомъ содѣва́ютъ. Сти́хъ: Кля́тся Госпо́дь Дави́ду и́стиною / и не раска́ется. Небе́сныя во́и иму́ще помо́щники, / Воево́ду же Непобѣди́мую, / Дѣ́ву Богоро́дицу, / Честны́мъ Кресто́мъ вооружи́вшеся, / на враги́ спасе́нія на́шего ополчи́мся, / вопію́ще Преблагослове́ннѣй: / держа́вныя Твоея́ по́мощи не отыми́ отъ на́съ, / на Тя́ бо упова́ніе возложи́хомъ, / да не постыди́мся во вѣ́ки. Сла́ва, и ны́нѣ, гла́съ 5: Ру́цѣ Твои́ пречи́стіи, Дѣ́во Богоро́дице, / о на́съ при́сно къ Бо́гу воздвиза́еміи, / ко́ль кра́ты сильнѣ́йшіи су́ть ру́къ Моисе́овыхъ, / тѣ́мже и сильнѣ́йшаго па́че Амали́ка врага́ побѣжда́еши, / самаго́ кня́зя тмы́ съ по́лчищи его́ поража́ющи / и побѣ́ды благоче́стно на стра́сти вою́ющимъ подаю́щи / и обѣтова́нныя но́выя земли́, на не́йже обита́етъ пра́вда, / наслѣ́дники тѣ́хъ показу́ющи. Тропа́рь, гла́съ 4: Яко необори́мую стѣ́ну и исто́чникъ чуде́съ, / стяжа́вше Тя́ раби́ Твои́, Богоро́дице Пречи́стая, / сопроти́вныхъ ополче́нія низлага́емъ, / тѣ́мже мо́лимъ Тя́: / ми́ръ оте́честву на́шему да́руй / и душа́мъ на́шимъ ве́лію ми́лость. [Три́жды.] НА УТРЕНИ На Бо́гъ Господь: Яко необори́мую стѣ́ну и исто́чникъ чуде́съ, / стяжа́вше Тя́ раби́ Твои́, Богоро́дице Пречи́стая, / сопроти́вныхъ ополче́нія низлага́емъ, / тѣ́мже мо́лимъ Тя́: / ми́ръ оте́честву на́шему да́руй / и душа́мъ на́шимъ ве́лію ми́лость. [Три́жды.] По 1-мъ стихосло́віи, сѣда́ленъ, гла́съ 5: Твои́ есмы́ раби́, Богоро́дице, / ра́бство грѣху́ всеконе́чно оста́вивше / и вы́и на́ша подъ благíй яре́мъ Христо́въ преклони́вше, / тѣ́мже и свобо́ду ча́дъ Бо́жіихъ улучи́ти упова́емъ / Твои́мъ о на́съ те́плымъ предста́тельствомъ, / я́ко да о Тебѣ́ непреста́нно веселя́щеся, / Сы́ну Твоему́ и Бо́гу на́шему зове́мъ: / Спа́се на́шъ, сла́ва Тебѣ́. Сла́ва, и ны́нѣ, гла́съ то́йже: Ра́дуйся, вои́стинну въ со́лнце облече́нная / и сла́вою неизрече́нно сія́ющая; / ра́дуйся, Ма́ти Вседержи́теля, / Сло́во Предвѣ́чное мíрови яви́вшая / и главу́ змíеву пресла́вно попра́вшая, / ада́мскій же ро́дъ Рождество́мъ Твои́мъ отъ тли́ свободи́вшая; / ра́дуйся, и по рождествѣ́ еди́на Приснодѣ́ва. По 2-мъ стихосло́віи, сѣда́ленъ, гла́съ 4: Дне́сь вѣ́рніи согла́сно воспои́мъ / всѣ́мъ тре́бующимъ да́ры ми́лости Своея́ бога́тно даю́щую / и вся́ прибѣга́ющія къ Не́й / въ держа́вный Сво́й покро́въ пріе́млющую, / злы́я же и благíя любо́вію Ма́тернею объе́млющую; / тѣ́мже мона́си и мірстíи, / бога́тіи и ни́щіи еди́ный ли́къ соста́вивше, пріиди́те, / да торжеству́етъ вку́пѣ Це́рковь земна́я и небе́сная, / еди́ными усты́ Богоро́дицу воспѣва́юще и зову́ще: / ра́дуйся, Благода́тная, Госпо́дь съ Тобо́ю. Сла́ва, и ны́нѣ, то́йже. По поліеле́и, припѣ́въ: Досто́йно е́сть / велича́ти Тя́, Богоро́дице, / Честнѣ́йшую херуви́мъ / и Сла́внѣйшую / безъ сравне́нія серафи́мъ. Псалом избранный. Лик 1: Бо́же суд Твой царе́ви даждь, 2: И пра́вду Твою́ сы́ну царе́ву. 1: Суди́ти лю́дем Твои́м в пра́вде, 2: И ни́щим Твои́м в суде́. 1: Су́дит ни́щим людски́м, и спасе́т сы́ны убо́гих. 2: Благовести́те день от дне спасе́ние Бо́га на́шего. 1: Госпо́дь даст глаго́л благовеству́ющим си́лою мно́гою. 2: Кля́тся Госпо́дь Дави́ду и́стиною, и не отве́ржется ея́. 1: От плода́ чре́ва твоего́ посажду́ на престо́ле твое́м. 2: Сни́дет я́ко дождь на руно́, 1: И я́ко ка́пля ка́плющая на зе́млю. 2: И приклони́ небеса́ и сни́де, и мрак под нога́ма Его́. 1: Я́ко избра́ Госпо́дь Сио́на, изво́ли его́ в жили́ще Себе́. 2: Освяти́л есть селе́ние Свое́ Вы́шний. 1: Бог посреде́ его́, и не подви́жится. 2: Пощади́т ни́ща и убо́га, и ду́ши убо́гих спасе́т. 1: Вси язы́цы порабо́тают Ему́. 2: Весь день благословя́т Его́. 1: Бу́дет утвержде́ние на земли́ на версе́х гор. 2: Бу́дет И́мя Его́ благослове́но во ве́ки. 1: И благословя́тся в Нем вся коле́на земна́я. 2: Благослове́н Госпо́дь Бог Изра́иле́в, творя́й чудеса́ Еди́н. 1: И благослове́но И́мя сла́вы Его́ в век, и в век ве́ка. 2: И испо́лнится сла́вы Его́ вся земля́: бу́ди, бу́ди. Сла́ва, и ны́не: Аллилу́иа, трижды. Та́же, сѣда́ленъ, гла́съ 8: Наста́ дне́сь пра́здникъ пресвѣ́тлый Богома́тере, / въ о́ньже Заря́ духо́вная мíру возсія́ / въ честнѣ́мъ Ея́ рождествѣ́, / въ о́ньже и земли́ на́шей сокро́вище вели́кое / явле́ніемъ пресла́вныя Богоро́дичныя ико́ны дарова́ся, / Ей же со стра́хомъ ны́нѣ поклоня́ющеся, зове́мъ: / ра́дуйся, Дѣ́во, вѣ́рныхъ спасе́ніе. Сла́ва, и ны́нѣ, то́йже. Прокимен, глас 4: Помяну́ и́мя Твое́ / во вся́ком ро́де и ро́де. Стих: Отры́гну се́рдце мое сло́во бла́го, глаго́лю аз дела́ моя Царе́ви. Другий прокимен: Вся́кое дыха́ние / да хва́лит Го́спода. Стих: Хвали́те Бо́га во святы́х Его́, хвали́те Его́ в утверже́нии си́лы Его́.
|
|||||||||
Последнее изменение этой страницы: 2021-03-09; просмотров: 431; Нарушение авторского права страницы; Мы поможем в написании вашей работы! infopedia.su Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Обратная связь - 18.227.72.153 (0.038 с.) |